Tuesday, June 12, 2012

Final!

jpeg dari slide powerpoint
Assalamualaikum.

Menarik tak slide tu?
Amik masa tengah study aromatic.

Semoga ada manfaat di situ ^^,

Sekarang ni minggu exam. Esok bermulanya paper pertama, Kimia Organik.

Banyak jugak u lain tengah exam.
Karenah mahasiswa/wi semua lain-lain.

Janganlah masa ini, digunakan untuk kita jauh dari Allah.
Means, study pulun sampai 5 pagi, ngantuk, bangun kul 9 pagi, tinggal subuh.
Tak dapat redha MasyaAllah..

Semoga minggu exam ni, dimanfaatkan untuk kita dekat dengan Allah.

Ya, ramai jugak time exam ni baru nak solat hajat, tahajud segala, tetapi bukankah itu lebih baik dari mereka yang jauh dari Allah.
Study sampai solat lewat, al-quran tak baca.

Bergantung pada usaha sendiri semata-mata.

Allah yang menentukan, kita hanya berusaha.. ^^

Selamat ber'exam'. Moga dipermudahkan.


p/s: peringatan buat diri yang menulis juge~



4 comments:

  1. salaam.
    ouh..kimia organik ya?
    best doe kimia organik..
    bnyk sgt nak di ingat..=)

    ~all da best..=)

    ReplyDelete
  2. hee~

    a'ah, banyak nak kena ingat..

    tapi, tadi.... paper susah... :'(

    xda satu pun teori, semua applications.. huhu

    x macam matrik..

    ReplyDelete
  3. sabar ya..
    dah buat yg terbaik, tawakkal jln terbaik.=)

    aplikasi mmg agak susah.
    tp, insyaAllah semua baik2 sja.

    ~apa yg penting, moga ilmu kita berkat.
    (hehe, nk reply jg, coz tersinggah skali lg.)

    ReplyDelete
  4. waa...mus!!gud luck final ea..sy pun tgh final gak ni.huhu

    ReplyDelete

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...