Saturday, June 11, 2011

Gomo Kelate Gomo!!!


Bwahahahaha!! What a firing spirit!


Sepertimana yang saya tau, malam ni ada perlawanan bola sepak antara Kelantan dan Terengganu. Kebetulan, jiran atas saya ni, memang kelate sume... Hehe.. Abang2 ni Mereka2 ni baru pindah rumah atas. Tak kenal pon.

Baru je pukul 3 tadi, adik saya ternampak dorang2 ni turun bawah. Mak aii.. Ketawa dia!

Lengkap mereke berbaju merah dan ber''cat'' segala. Hahaha! Memang semangat habis!

'candid camera' di sebalik langsir dlm rumah~

Setahu saya jiran atas ni ( sume lelaki) ada 4 5 orang je, tapi dorang bawak geng pulak~

Hahaha..

cis. membetulkan topi di kereta abahku. haha.
akhirnye, mereka bergambar beramai-ramai XD


Hmm, memang dasyat ye semangat mereka. Mula bertolak seawal  3 petang.. Nak dok depan la kut..

InsyaAllah, doa je la banyak2.. Saya tak sokong mana2 lg.. :D

Tapi yang paling penting, jangan tinggal solat masa duduk kat stadium tu. Bola tu bola la jugak, solat jangan lupa. Cari masa, dan jangan ikut nafsu nak tengok bola tu setiap saat setiap detik.

Ingat, solat adalah satu tanggungjawab!

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...