Thursday, May 6, 2010

Belajar elok-elok Mus...

"Belajar elok2 Mus..."

tulah pesanan terakhir kawan2 kat PLKN.. semalam berpisah dengan diorang.. mungkin buat kali yang terakhir.. tapi, insyaAllah, kalau ada jodoh, harap2 boleh berjumpa lagi.. terserempak kat mana2..

hmmm.. memang saya rasa sedih semalam.. mula2, masa saya masuk plkn, saya ingat saya takkan nangis bila dah berpisah, tapi, akhirnya, jatuh juga air mata ni..

Sebab Janta la.. dia yang nangis dulu.. huu..

Baru saya sedar, walaupun baru sebulan lebih kami semua bersama, saya sangat2 sayangkan diorang..

Bukan senang nak dapat kawan dengan budak Melayu Sarawak, Iban, Kenyah, Melanau, Bidayuh dan Kayan... Jarang jumpa kat KL.. Kena gi sarawak dulu..

Bagi saya, saya sangat hargai diorang semua, sebab saya tak pernah lagi berkawan dengan etnik2 dan bangsa2 ni.. This was a very precious moment in my life!

Hmm..bila tinggalkan dorang,saya sedih sangat, tambah lagi sedih dengan yang muslim.. Tak dapat nak tegur diorang lagi.. Saya harap sangat dorang solat 5 waktu sehari semalam..

Tiba2 rasa menyesal sebab tak sempat jumpa kawan2 sekelas.. Memang terlupa betul.. Sempat jumpa ngan wirawati yang ade kat tempat minum je.. Huu..

So, sekarang ni, tergesa-gesa nak settlekan hal Matrikulasi.. Saya buat penangguhan PLKN, so nanti lepas habis belajar, saya kena ulang balik PLKN, tapi kat tempat lain..

Aiseh, muka dah berbelang.. nanti xsempat nk kmbali kpd asal, dah tambah gelap lagi.. huu.. takpelah.. kita tunggu dan lihat..

Kita hanya mmapu merancang, Allah yang tentukan..

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...