Tuesday, April 27, 2010

Cuti Semesta

PLKN pun ada cuti.. Cuti semesta namanya.. mula2 dia bagitau cuti mula 26-30 April.. So, minta tolong abah tempah tiket flight.. Tapi, beberapa hari lepas tu, Komandan Kem kata tarikh dah ditukar pulak.. 27-2 Mei..

So, saya yang dah terbeli tiket awal ni, terpaksalah balik awal, dan kembali awal.. Jadi, tengah kat rumah lah ni...

Nak cerita pasal pengalaman kat sini, tapi, maybe lepas habis latihan lah.. Tengoklah dulu..

Saya dapat Kem Junaco Park, Sibu, Sarawak.. Kem yang terbesar, tercantik dan terbersih kat Malaysia.. Cewah.. Yela kot, cikgu cakap macam tu.. Komandan pun cakap macam tu.. Besar tu memang besar.. Memang sakit kakilah hari2 kat situ.. Tapi,saya okey je... Tambah stamina..

Kat sana memang panas.. Kalau panas, memang panas betul.. Kalau hujan tu, memang hujan leeebat... Woo.. Panas sampai kitorang ramai yang kena ulser.. Batuk2.. Demam2.. Sebab cuaca tak menentu..

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...