Sunday, January 24, 2010

Mh-i dah habis..

Alhamdulillah.. MH-i dah habis... Masa nak berpisah ngan kawan-kawan tu, ingat tak sedih, tapi, sedih jugak rupenya, sebab tak tahu bila dapat jumpa lagi... Yang dari Terengganu terutamanya...

Bila dah balik rumah ni, rasa macam baru je pergi MH-i... Padahal, sebulan kat sana... Macam-macam hal ada...

Kawan-kawan,
selama ni pergi program2, tiga empat hari je... kawan pun kenal tak kenal.. kalau yang pergi xrek, leaders, xpert, xcell, boleh dikatakan kita kenal dorang(yang pergi tiap2 program), lebih kurang lapan hari je keseluruhannya... tapi kat MH-i, yang tak pernah pegi mana2 kem, terus sebulan kita kenal dorang.. yang kita dah pernah jumpa, kita lebih lapan hari dorang.. (faham tak ni?).

Jadi, harap2, ingatlah semua saat indah ni... Tak tahu bila lagi dapat jumpa dorang... Jangan loss contact..

Emm, tiba-tiba teringat KBM. akhirnya, merasalah jugak saya rasa program tu.. tak pernah lg sebelum ni.. yang nangis2 tu, harap jangan nangis kat situ je, tapi xinsaf jugak... pastikan sesi muhasabah diri itu, sesuatu yang wajib tiap-tiap hari.. Insya-Allah..

blog MH-i = Madrasatul Hayah Islah

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...