Wednesday, September 30, 2009

Gempa bumi?

Ijah stayback kat sekolah tadi smpai lebih kurang 7 petang.. Balik rumah, bagitau yang sekolah kena gempa bumi.. Saya pun, "Hah?" Ijah kata lagi, yang blok C ade retakan dan banyak cermin tingkap pecah. Pukul 9 tadi pun Sofia telefon, kata adik sepupu dia yang sesi petang, bagitau kelas bergegar.Lepastu, semua menjerit dan keluar kelas. Ijah kata, dia ada dengar pengumuman suruh semua pelajar turun cepat pergi dataran...

Can't wait for tomorrow...I want to see it..

Tadi, kat yahoo punye homepage pun ade citer pasal gempa bumi. Kat Indonesia. Negara2 jiran macam Malaysia dan Singapura pun kena sekali la.. Innalillah.. Banyak rumah runtuh katanya.

Hoho.. Sama macam kes 2007 dulu.. Sekolah pernah goyang jugak.. Masa tu tengah amik exam, tetiba je, kerusi meja bergerak.

Elektrik putus sebelum tu. Tengok kipas, botol air, semua bergerak.. Indonesia ada gempa.

Ahh.. What will be the announcement for tomorrow? Can't wait to hear it.. I hope my class is in a good condition..

Thursday, September 24, 2009

Selamat Hari Raya!

Entah nape,rase malas pulak nak update..

Selamat Hari Raya! Byk kisah nak dikisahkan..tapi..aish..nantilah..

Trial dah habis, mintak2 keputusan ok. Taun ni beraya kat Tanjung Piandang, Parit Buntar, Perak.. Sabtu sebelum raya...sampai Khamis.. Nak letak pengalaman, tapi, masa tak mengizinkan..

Nanti la letak, insya-Allah..

Sekian..

(betul2 tak cukup masa)

Sunday, September 13, 2009

Good Luck For The Trial Examination

To all the SPM candidates this year, I wishing you all the best and good luck. Also to the candidates who are having their trial, including me this week and past two weeks, good luck also! Let us all avoid tv and computer, hahaha...

Ahh, there were so much to tell on what happened during my trial, but, I kept it for now... Until the trial over, Insya-Allah...

Okey, Selamat Berpuasa and Aidilfiri... This Sunday maybe.. Bye. Salaam~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...