Friday, April 24, 2009

Adikku Mujahid




Ayyit minat tengok Ben10.
Sampai melukis pun, xyah tengok lukisan yang betul. Spontan je.
Itulah kelebihan Mujahid.
Walaupun tgk kat tv dua tiga kali, dia terus dpt tangkap gambar tu.
Tapi, tulah yg membimbangkan ni.
Dia asyik melukis je.
Sampai kerja sekolah pun tak siap.
Risau jugak macamni.

Tapi, takkan nak halang daya kreativiti pulak?
Hmm.. Cadangan?
Selain Ben10, banyak jugak kartun yg dia suka. Ala, biasalah, budak lelaki. Kecik2 ni, mana minat belajar sangat. Tapi, kalau tak dididik, takut sampai ke besar dia jadi camtu. Tapi, untuk simpan karya2 lukisan dia tu, sy belikan sketchbook. Tapi, Ijah suruh beli yg murah. Akibatnya, kualiti kurang. Ngeh3x... Habis hitam semuanya.

Tapi, kami masih menghargai lukisan2 itu.

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment guys ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...